onsdag den 27. januar 2010

Kulsort...



Vi har investeret i en stang kul! Ja, det skulle gøre vandet friskt og rent samt virke udrensende for kroppen, når man drikker vandet. Det ser i hvert fald rigtig godt ud, når den kulsorte stang står i det krystalklare vand i karaflen.
Så må vi håbe det virker... og hvis det ikke gør, så opdager vi det nok ikke alligevel.


Vi har lige arrangeret pasning fra torsdag den 4. marts til søndag den 7 for alle 3 drenge. I aften bestiller Rasmus flybilletter til London! Nøøøøøøøøøøj, hvor jeg glæder mig til en kæresteweekend af de lange -bare Rasmus og jeg, for hvor er det bare alt for lang tid siden vi har nydt hinandens selskab helt helt alene. Jeg kan faktisk slet ikke vente, når alt kommer til alt!

9 kommentarer:

  1. Hvor lyder det bare hyggeligt og super romantisk med en kæreste weekend til London. Kan godt forstå du ikke kan vente med at komme afsted.

    SvarSlet
  2. Det virker du :) Jeg har en kande som man setter specielle filtre i (kan købes i helsekostbutikker) og det er stor forskel på vandet, bruger det også til at hælde i kaffe kande, så bliver den ikke så kalket til :)

    SvarSlet
  3. Jeg har godt set det der kul, og er spændt på at høre om du kommer til at opleve en forskel.

    Det lyder sørme skønt med en forlænget weekend i London. Rigtig god tur!

    Mange hilsner fra Tine

    SvarSlet
  4. Hvor er det fedt for Jer Malene! Det kan da kun blive en skøn tur...

    Jeg var selv i London på kæresteweekend for et år siden (fredag-søndag), og det var bare fantastisk! Byen er skøn, og vil rigtig gerne derover igen. Dog slår det for mit vedkommende ikke Paris som jeg er vildt forelsket i. :-)

    Kullet har jeg også kigget på et par gange, men dog ikke købt det. Endnu... Giv lige lyd hvis det virker. ;-)

    Kh. Tine

    SvarSlet
  5. Hej
    Lyder dejligt med en tur til London!
    Bare det var mig, savner byen helt vildt ( Har boet der i 4 år...)
    Er ret spændt på og høre med det der kul...
    Kærligst Heidi

    SvarSlet
  6. Jeg elsker elsker elsker London. Jeg kan komme der igen og igen uden at kede mig. Tak for alle ønsker om en dejlig tur, som jeg er sikker på vi får.
    Ang. kullet ved jeg ikke om jeg kan smage forskel... men måske afgiver det nogle gode ting til min krop (det vælger jeg at tro). Stangen kan stå i karaflen en måned, hvorefter den skal tages op og koges, for derefter at være klar til brug igen. Det kan man gøre 3 gange -så altså fire måneders holdbarhed.
    Hvis man bare synes den er flot at have i karaflen kan man vel bare koge den igen og igen vil jeg tro. Pænt ser det i hvert fald ud.
    God fredag aften til jer.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  7. Har aldrig hørt den med kul før, men det lyder spændende. Det handler vel også mest om følelsen af at det virker - så skide være med om det gør :)

    Tak fordi du vil være med i vores give-away :)

    Mivs

    SvarSlet
  8. Kære Malene
    Har sendt sweateren i dag, så den er på vej til dig!
    Håber den kommer hurtigt trods den varslende snestorm......
    KH Heidi

    SvarSlet
  9. Mivs: Lige præcis. Bare det ser godt ud og vi måske tror det virker...

    Heidi: Jeg glæder mig og krydser fingre for at den passer. Jeg er væk hjemmefra hele dagen i morgen, så kan først hente den onsdag anyway... men jeg ser frem til det og skriver til dig så snart den har været på.

    Kh. Malene.

    SvarSlet