tirsdag den 2. februar 2010

Multitasking for fuld udblæsning


Ja, i må virkelig undskylde, men der kommer intet kreativt ud af min krop i disse uger. Jeg har simpelthen så rygende travlt. Jeg er alenemor til tre - stort set. I sidste uge spillede Rasmus 10 skolekoncerter, hvor han skulle ud af døren kl. 6 om morgenen. Ved siden af skulle han om eftermiddagen passe sit nye job, som konstitueret souschef i Billund Musikskole. Om aftenen spillede han 3 ud af ugens 5 dage også lige koncerter... Så hvem var lige chef herhjemme? I kan tro jeg får udnyttet mine evner for multitasking til det yderste.
Den samme sang fortsætter i denne uge, hvor jeg så også lige har møde på møde på møde... Wow, hvor jeg bare trænger til vinterferie.

Jeg har jo som skolelærer den skønne luksus at jeg har fri hele uge 7. Jeg trænger så meget til at slappe af og koncentrere mig om mine (frivillige) kreative projekter, at jeg har været så fræk at bede om pasning til ungerne mandag til onsdag... Måske bliver det kun mandag og tirsdag jeg sender dem afsted og henter dem tidligt... Er jeg en dårlig mor? Nej det synes jeg faktisk ikke. Jeg synes faktisk, at jeg tager rigtig meget hensyn til mine børn, fordi de får en totalt gennemopladet og glad mor til gengæld, så vi rigtig kan nyde den sidste halvdel af ferien sammen. Er du enig, eller?...

2 kommentarer:

  1. Jeg er SÅ meget enig!!! Du er super sej og fortjener en belønning :) og ja dét gir netop overskud :)

    SvarSlet
  2. Hej Malene!
    Godt vinterferien snart står for døren for dit vedkommende. Glæder mig til at se mere til dine projekter.
    Mange hilsner
    Mette

    SvarSlet