lørdag den 9. januar 2010

Fødselsdag...

Som lovet vender jeg nu tilbage med et indlæg om hvordan vores fødselsdag forløb og ikke mindst gaverne...
Min mor kom til morgenmad og vi fik vores gaver af hende og af Rasmus og drengene. Gustav fik denne fine gule sag af min mor.
Jeg fik en fin Kay Bojesen abe og en Jamie Oliver hvidløgspresser, som har den fine gadget at den også kan skære fedene i skiver , hvis det er det man ønsker. Det er smart!
Af Hjalte, Gustav, Halfdan og Rasmus fik jeg sengelinned x 2 med super flot print fra H&M home samt en flot forårsjakke, som jeg også havde ønsket mig!


Om formiddagen havde Gustav og jeg hyggeligt besøg af hans dagplejemor og Gustavs små venner. De fem unger tussede rundt og havde det så hyggeligt sammen.
Da de andre havde fri fra skole kom der gæster til boller, lagkage og varm kakao som det sig hør og bør.
Da gæsterne var gået kørte vi på Bones og fik god mad. Det er ikke gourmetmad i høj klasse, men hvor er det dejligt at tage ud at spise med børn, hvor folk ikke kigger skævt fordi børnene taler højt, eller kravler ned på gulvet midt i maden. Det skal der være plads til, for ellers er det ingen fornøjelse at tage ud at spise med tre børn!
Nu vil jeg tage mig et bad og gøre klar til at køre til Hæklekursus i Odense... God weekend til jer derude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar