tirsdag den 12. januar 2010

God dag!


Dagen i dag har bare været god, så jeg vil dele glæden ud her i blogland, så den kan smitte af på alle i dejlige mennesker. Jeg sender hermed god karma og gode vibrationer ud til jer alle!

Jeg har haft dejlige unger i skolen, haft nogle rigtige gode timer. Eftermiddagen gik med at klippe firkanter til et flettet tørklæde, som jeg har set hos krudtuglens mor. Resten af resterne blev klippet til strimler, som jeg håber at kunne hækle noget af, når jeg får klippet nok.
Ha en skøn aften og en god dag i morgen.
Kh. Malene

3 kommentarer:

  1. Hvor er du da kreativ. Det ser spændende ud med de strimler.
    Det glæder jeg mig til at se.
    Kh Lise

    SvarSlet
  2. Ja, hendes tørklæde er fantastisk smukt. Jeg vil også lave et her til foråret :-)

    SvarSlet
  3. Det ser spændende ud - glæder mig til at se mere! KH Lisbeth

    SvarSlet