torsdag den 14. januar 2010

Fingers crossed please!


På søndag skal vi have fremvisning af vores hus. Det har været til salg i ca. to måneder og vi håber så meget at vi snart får det solgt, for drømmehuset er til salg og det SKAL vi ha'! I kan se vores hus her.
I må meget gerne krydse fingre for os på søndag. Kunne det ikke bare være fedt, hvis vi kunne flytte ind i det her hus?


I skal også lige se gårsdagens genbrugsguld. Jeg må jo krybe til korset og indrømme at jeg købte endnu to vattæpper. Jeg kan bare ikke lade dem ligge... Er det mon en sygdom?
Jeg fik købt to taburetter, som skal shines op med hæklede sæder til drengenes værelser, så de har en ekstra stol, når de får gæster. 25 kr. for to (!!) taburetter er da en ok pris... Stofresterne skal indgå i det berømte flettede tørklæde samt klippes i strimler til projekt hækling!


6 kommentarer:

  1. Vi krydser alle fingre herfra.

    Gitte

    SvarSlet
  2. Jeg syns begge huse ser dejlige ud :-) HÅBER og krydser for jer! Svampene er lige blevet færdige og ryger i dåsen i morgen - måske kommer de først med posten mandag, for weekenden ser lidt hektisk ud. Tusind tak for det skønne tæppe - jeg tog lige en "morfar" med det i eftermiddags på min briks i systuen - HELT perfekt! Glæder mig til at se mere til dit genbrugs-guld - især de hæklede skammel-sæder ku jeg godt tænke mig at lure af! Go weekend fra Lisbeth

    SvarSlet
  3. p.s. - jeg lider også at vattæppe-sygdommen - måske sku man starte en forening? "AV" - altså Anonyme Vattæppoholikere???

    SvarSlet
  4. Hej Malene!
    Tak for din tilmelding som læser hos mig :-)og tak for sidst!
    Har du fået gang i hæklingen, jeg kan jo se ud fra dine loppeindkøb, at du i hvert fald har planer i den retning :-)
    Selvom jeg ikke har planer om at flytte til Grindsted, var jeg lige inden om ejenmdomsmæglerens side, og hvor bor I godt nok dejligt! Men skal nok krydse fingre for at I får solgt, og ikke mindst får drømmehuset!
    Rigtig god lørdag fra Mette

    SvarSlet
  5. krydser fingre!!

    sikke lækre fund, tak for iden med taburetterne den var en lækker måde at gøre den brugbare og så man får mindre ondt bag i :)

    Ide bogen for børn er også en super fin bog, elsker de der gamle hobby/håndarbejds bøger.
    og den er også alle vejne, sammen med en masse andre af bo bedre´s i genbrugs butikker her i ringsted.

    SvarSlet
  6. Gitte: TAK. Vi får besked i morgen, hvis de har besluttet sig...

    Lisbeth: Vi elsker vores hus, men men men... 92 kvm. til 5 personer er ikke optimalt længere. Vi krydser stadig fingre.

    Mette og Sarah: Tak! Senere på aftenen kommer der billeder af skamlen, fin og færdig!

    SvarSlet