mandag den 18. januar 2010

Milde moster!


Min fantastiske krea-moster, som har mormor-aktier i mine tre drenge, ringede i går med et enkelt spørgsmål. "Er du interesseret i en tapetbog fra 1971/72 og en masse stof?"
Jeg behøvede ikke lang betænkningstid... Hun var igang med den helt store oprydningsrunde og skulle af med alt det hun ikke havde brug for. Jeg smed fluks de to små drenge i bilen og kørte de 35 km. i snevejr på små veje ud til mosteren. Efter et hyggeligt besøg, kørte vi to timer senere hjemad i endnu vildere snevejr, med bilen fuld af stof og sååå fede tapetprøver! Jeg har fotograferet de meste farverige tapeter. Læg lige mærke til børntapeterne -et med æsler og fugle og et med bl.a. en ugle, som er så smuk! -og så lige alle de andre som heller ikke er til at stå for. Tak fordi du tænkte på mig Karen!


5 kommentarer:

  1. Hold da op, sikken en gave at få! Fedt fedt fedt!! Kan sørme godt forstå at du er glad!

    SvarSlet
  2. Hej malene

    Jeg har en kreativ award til dig. Så kik lige ind på min blog.

    Hvor er det bare nogen fine tapeter du har fået af Karen...

    kh Gitte

    SvarSlet
  3. NEJ hvor er jeg misundelig! DET var godt nok en lækker tapet-bog. tænk om de ku købes endnu -så sku jeg ha det med ugler/kaniner eller hva det nu er! KH Lisbeth

    SvarSlet
  4. Jeg er så lykkelig for det tapet!
    Lisbeth: Det med uglerne er fantastisk! Mon Sanderson genoptrykker???

    SvarSlet
  5. Hej malene - jeg sætter strax mig selv på sagen!!! Der må efterlyses højt og lavt efter det tapet - måske enda iværksættes en folkeafstemning om at få det genoptrykt - det er for lækkert!!!

    SvarSlet