lørdag den 15. maj 2010

Glitttergarn - must have!


Der sker meget på kreafronten, men ikke meget nyt... Jeg hækler stadig hexagoner. That's it. Jeg har regnet ud, at jeg i hvert fald skal bruge 240 til styk til et tæppe, så det er bare med at komme igang, hvis jeg skal nå det inden august. Som en service til nye læsere kan jeg fortælle, at jeg har gang i et hjernedødt projekt om at lave et tæppe i hæklede hexagoner til min veninde og hendes mand når de skal giftes til august. Det håber jeg på at nå!

I går var vi en tur i Odense, hvor vi fik shoppet tøj til hele familien. Det blev også til en hurtig tur i Stof og Stil, hvor jeg måtte købe farvet glittergarn til at kante armbånd med. På billedet har Gustav sit på. Mint med grøn glitterkant. Jeg fik bestilling på to til Hjalte og hans kammerat, som var på besøg. Det er da sejt at næsten 7-årige drenge vil gå med mine glimmerarmbånd.

3 kommentarer:

  1. COOL drenge du har. Det er da fedt de vil gå med armbåndene.
    OG så bøjer jeg mig i støvet over at du er i gang med et tæppe. Det havde jeg ikke tålmodighed til. Men hey, jeg glæder mig til at se det færdige resultat :D

    SvarSlet
  2. Hej Lise.
    Jeg er ikke helt sikker på at min tålmodighed holder til det, men så længe den er ok, fortætter jeg og ser, hvor langt jeg når.
    Hexagonerne er nemme og jeg behøver ikke at tænke ret meget når jeg hækler dem, så jeg kan sagtens sidde og snakke eller se fjernsyn samtidig med jeg hækler.
    Jeg glæder mig også til at se det færdige resultat, når det viser sig engang...

    SvarSlet
  3. Hvor er det en sød tanke, at hækle et tæppe som bryllupsgave, jeg tror at det bliver en sej omgang at montere tæppet ! Held og lykke med dit project!

    SvarSlet