fredag den 25. december 2009

Tid til afslapning.

Lad mig starte med at ønske jer alle en rigtig glædelig jul.

Vi havde en skøn aften i går. Vi var kun vores lille familie og så min mor. Drengene var så tålmodige hele dagen og fik bare tiden til at gå uden hyperaktivitet eller sure miner :O)
Ikke en eneste gang var der en, der spurgte, hvornår vi skulle spise og ha gaver.

Da vi endelig havde spist, ryddet af bordet og danset om juletræet var det gavernes tur. Hjalte er begyndt at læse, så det var selvfølgelig ham, der stod for uddeling. Det søde barn fandt en gave til sine to brødre, en til mormor, far og mor og sad og ventede spændt. Han havde haft hemmeligheder sammen med far og var bare så spændt på at give mig gaverne fra dem. Den første var en iPhone!!!! som jeg selvfølgelig blev helt vildt glad for. Den anden var 2 sæt super lækkert undertøj. Han var så stolt over at være med til at give den iPhone, så først efter jeg havde åbnet den, var han klar til selv at pakke gaver op.

Jeg fik også en skøn taske fra Tulipaner og Tomater og en lækker pung af min mor.
Rasmus og jeg fik selvfølgelig også fiiiiine gaver fra de små drenge, som de har lavet i dagplejen. Halfdan havde lavet et flot maleri med sin håndaftryk og Gustav havde malet små fyrfadsglas. Hjalte havde lavet en perlekæde til mig sammen med mormor. Hvor bli'r man glad for lige netop den slags gaver. Alle drengene fik selvfølgelig rigtig mange gaver -og faktisk kun gode gaver. Vi har næsten ingenting der skal byttes i år!

Nu sidder jeg med nattøj på og benene oppe i sofaen og slapper af, mens de to små sover og Rasmus har taget Hjalte med på kælkebakken. Her er det nemlig begyndt at sne igen. Hele huset flyder med alt det nye legetøj og alt er skønt og lige som det skal være juledag.
Jeg må skylde jer billeder af gaver og julebørn, for jeg har nemlig også fået en ny computer, som jeg lige skal lære at finde rundt i. Det er min mands MacBook jeg har overtaget, fordi han var så sød at give sig selv en MacBookPro i julegave. Og det er jo ikke helt det samme som en god gammel PC...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar