fredag den 11. december 2009

Det store spring...


Hurra. Nu er jeg en vaskeægte blogger. Det besluttede jeg mig for at blive i går og her er jeg så. Lige midt i cyberspace. Jeg håber og tror meget på at jeg kan få en masse kreativ inspiration. Endnu mere håber jeg, at jeg ved hjælp af bloggen kan holde mig selv ved ilden, så jeg kan føre mine kreative projekter ud i livet. Der har været en stigende tendens til at de er druknet i arbejde, børn og vasketøj.

Til en start har jeg tilføjet et billede af min fantastiske familie, så i også kan hilse på dem. Billedet er taget lige efter Halfdan blev født i november sidste år. Hjalte er den ældste på 6, Gustav er den mellemste på snart 3. Halfdan er rosinen i pølseenden og er lige blevet 1 år. Rasmus er min mand som jeg elsker lige så højt som mine drenge. Han er 30 lidt endnu...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar