mandag den 14. december 2009

Julerier og Ikea...

Julestemningsbilleder fra vores hjem. Dådyrene er faret vild i skoven af røde trælysestager, som jeg har fundet på genbrug i dag.
I går gik juleturen til Odense sammen med min mor og drengene. Rasmus var helt i Farsø og spille, så vi måtte alene afsted i min mors Citroen C3. Der er ikke meget ekstra plads, når man først har mast tre barnesæder, tre børn mellem 6 og 1 år, to voksne kvinder, en paraplyklapvogn og diverse skiftetøj ind. For mindre kan jo ikke gøre det, når familien skal på tur. At vi så på vejen hjem besluttede at køre en tur i Ikea blev der ikke mere plads i bilen af. Vi måtte virkelig begrænse os til små indkøb. Det lykkedes mig at købe for under 200 kr., hvilket må siges at være min absolutte bundrekord, når det gælder Ikea. Det blev til gavepapir og gavemærker, lidt stof, 18 drikkeglas, sugerør, sparepærer og servietter. Jeg har allerede klappet mig selv på skulderen mange gange for den præstation...


Her ses endnu en imitation af et dødt dyr, som denne gang har fået en fugl i bur i geviret. Den har jeg lavet efter at have set den i BoligLiv.

Advendtskransen...




1 kommentar:

  1. Det kan vi kun blive enig om. Det første jeg tænkte da jeg så det var " godt det ikke er min el regning "

    Kan godt forstå at du har klappet dig selv på skulderen et par gange mht Ikea.

    SvarSlet