tirsdag den 28. september 2010

Nye greb

Da vi flyttede, gav jeg vores gamle puslekommode gul maling og nu står den i mellemgangen og passer på alle vores spil. De gamle hvide porcelænsgreb blev sat midlertidigt på for at vi kunne åbne og lukke  skufferne, indtil vi fandt de rigtige greb.

Inspireret af sidste udgave af BoligLiv og et besøg i Tiger, hvor der var 6 vilde dyr for 20 kr. fik vi nye greb i den gamle kommode for 40 kr.

Det var rigtig nemt og ungerne synes det er sjovt med giraffer og elefanter på kommoden.

Der mangler lidt nips ovenpå kommoden. Kan i se det? Jeg må hellere få købt noget fint... Er der nogen der vil fortælle min mand at det er et must??
Kunne i ikke lige forstille jer en af de der fine fluesvampe-lamper??








4 kommentarer:

  1. ville elske sådan en dejlig gul Komode, fyldt med skønne kreating, er vild med de der dyre greb, jeg må snart overbevise manden om at der skal nogle børn til så jeg nemmer kan slippe afsted med de glade farver og børne tingene rundt omkring ;)

    SvarSlet
  2. Super fint! Jeg skal lige en tur i Tiger ;)

    SvarSlet
  3. Det er sådan en sjov idé med de dyregreb, og ja nu kalder den kommode da på en svampelampe!

    Det er en nødvendighed!! :-)

    SvarSlet
  4. Hvor er den fed!! Og jo, fluesvampelampen, ville passe perfekt dertil.

    SvarSlet