fredag den 24. september 2010

Guldfund!

Det loppemarked jeg var til for et par uger siden bragte flere guldfund med sig. Synstavlen som jeg tidligere har vist var fra en gammel lægeklinik. Selv samme doktormand havde også indleveret et rullebord, som jeg med det samme kastede mig over. Den kvalitet og det klassiske design fåes ikke ret meget bedre. Skufferne er af massivt træ og fingertappede i hjørnerne. Det er lækkert håndværk hele vejen igennem.

Nu rummer de gamle skuffer alle mit gavebånd, mine knapper, balloner, lim, maling osv. i stedet for Hvor det før lå instrumenter, plaster og vattamponer, ligger der nu knapper, balloner, lim, maling og mange andre fine ting.

Som i kan se kom rullebordet til det helt rigtige hjem, for det lille indhak ind til stuen er skræddersyet til formålet.


7 kommentarer:

  1. Det er jo et drømmefund, Malene!!
    Rigtig god weekend :-)

    SvarSlet
  2. Alle tides bord....så er der styr på småtingende!

    God fredag!
    Betty

    SvarSlet
  3. Ligner jeg en der er misundelig??? Neeeeej!!! ;0)

    Knus Camilla

    SvarSlet
  4. Hvor er det fedt! Det måtte også gerne bo hos mig. God weekend :)

    SvarSlet
  5. Øij, manner hvor er du dog svineheldig med det bord!!! Tillykke med de fine læge-fund ;-) KH Lisbeth

    SvarSlet
  6. Misundelig er ikke en god ting, men må blankt erkende at DET ER JEG! For sytten det er fint og brugbart! Jeg vil hermed gerne stå først på arvtager listen, skulle du nogensinde blive træt af det!!!
    Ja, hyggeligt at ses hos Karen, me desværre magtede jeg ikke helt både minigrydelapperne OG snakken...selvom jeg normalt ikke sakker bagud i dén disciplin (altså talestrøm!!!)
    Men mange ting og opdateringer og nysgerrigheder, så alt kunne ikke nåes denne aften - men Julebazar skal jeg da klart aflægge visit, så kunne være hyggeligt at ses dér igen, om ikke før!
    Nyd weekenden OG møblet!!! Fik jeg sagt det er FEDT!?!?

    SvarSlet
  7. Sjovt at det netop var den, du talte om hos Karen...den er bare fin og ganske praktisk! :-)
    Forøvrigt også pussigt at I har samme klinker, som vi har i køkken/spisestue...og sidst men ikke mindst: nogle rigtig fine grydelapper du der fik hæklet! God dag. Kh Hanne

    SvarSlet