mandag den 20. september 2010

Sort/hvid/neon indretning af spisestuen


Vi har haft gang i waterpass og de sort/hvide billeder. Til sidst blev der drysset en smule neon på toppen. Resultatet er blevet noget så fint, synes jeg.

På loppemarked forleden fandt jeg det, som skulle vise sig at fuldende den sort/hvide samling -en synstavle fra et lægehus, som er blevet hængt op med en neonpink murersnor. De fire malerier er lavet af John Krogh. Det sidste er et Aage Sikker Hansen tryk med en ammende kvinde.



8 kommentarer:

  1. Wow hvor ser det fedt ud!!! Det er lige min stil. SÅDAN!!

    SvarSlet
  2. Hold da k... det ser fantastisk ud, sådan en væg vil jeg også have! Nå nej jeg har jo et lille bitte hus, men omvendt, måske den kunne laves i miniudgave, hmmm jeg er ihvertfald inspireret. TAK

    SvarSlet
  3. Det ser rigtig flot og spændende ud. Den gamle synstavle er bare pragtfuld med den neon murersnor!

    SvarSlet
  4. Smukt!

    Du har en super sikker stil!

    SvarSlet
  5. Tjekket, Malene!!! Og hvilket kup med tavlen, du har ret - det er prikken over i´et ;)

    Vi mangler stadig at finde kunsten til vores stuevæg - altså noget vi begge synes er fint!!! (Svigermors malerier er IKKE min stil - men det er vist en lang historie...)

    Kan se i har den 'famøse' (læs: i mine øjne, hamrende ubrugelige) akryl køkkenrulleholder... Smart, men funktionel?!?

    Glæder mig til at møde dig 'live' i aften - på gensyn ;)

    SvarSlet
  6. Ih, hvor er det fint. Og hvor fedt at få fingrene i sådan en synstavle. Vil også ha'! (OG vil på besøg ovre hos jer snart, så jeg kan se, hvor dejligt I bor sådan live) :-)

    SvarSlet
  7. Hvor er det flot og stilrent! Jeg elsker det lille drys neon. Og den synstavle!!! jeg er så misundelig :-)

    SvarSlet
  8. Hej Malene. Oh ja, det var en hyggelig aften hos Karen i tirsdags! Og rigtig dejligt for mig, for det var første gang jeg skulle møde andre bloggere....Jeg vil også rigtig gerne kigge med inde på din blog...så nu bliver jeg læser no. 139. God dag til dig.

    SvarSlet