lørdag den 19. november 2011

Julemarked i Horsens

I går kørte vi til Horsens for at besøge det berømte julemarked og vi blev bestemt ikke skuffede. Der var virkelig mange fine varer. Vi lagde alle vores penge hos Asli, hvor alle tre drenge fik sig en skaldepandenøglering og jeg fik det fine fine pandebånd, som jeg havde drømt om.

Foruden det fik vi en snak med rigtig mange dejlige bloggere -ingen nævnt -ingen glemt. Det var rart at se jer alle sammen.

Der er marked i dag fra 10-16 og igen i morgen samme tid. Skynd jer at komme afsted.



8 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare fedt ud til dig. Super lækkert!!!

    KH :)

    SvarSlet
  2. Du bliver så glad for det, det varmer lækkert meget :) Hyggeligt at se dig igen, selvom jeg ikke kunne kende dig i din smukke korthårsfrisure.

    SvarSlet
  3. LÆKKERT pandebånd til dig..:)
    Ville så gerne derned - måske manden kan lokkes i morgen, for jeg har ikke mod på køreturen alene med baby enndu;)
    KH og god weekend - Anne

    SvarSlet
  4. Anne: Taark!

    Julia: Ja, det er så lækkert. Også hyggeligt at se dig og Mejse.

    Anne: Det er absolut et besøg værd.

    A: Tak søde. Jeg får helt røde kinder.

    Kh. Malene

    SvarSlet
  5. Wauw hvor ser du bare godt ud Malene! Pandebåndet klæder dig rigtig godt. :-)

    Skaldepanderne er også rigtig søde. Godt valg af drengene. :-)

    KRAM

    SvarSlet
  6. Du er superflot med det pandebånd:)
    Hyggeligt at se dig.
    Kh Puk

    SvarSlet
  7. Hov, Malene. Jeg havde totalt overset dette indlæg :-) Det var så dejligt at se dig igen, og jeg stemmer i i koret: Du ser bare rigtig godt ud med det pandebånd. Det er lige den rigtige farve til dig :-)

    SvarSlet