tirsdag den 29. november 2011

Bland-selv give away

Jeg har været så heldig at få lov til - i samarbejde med Work Shop i Horsens - at udlodde en af de fine bland-selv-lyskæder, som jeg skrev om her.



Det eneste du skal gøre er, at skrive en kommentar på dette indlæg og "like" på Work Shops facebookside, som du finder her.

Husk i øvrigt, at kigge forbi butikken på Nørregade 27 i Horsens, hvis du kommer til marked i weekenden. Der er 10% rabat til alle markedsgæster.

Hvis du har lyst til at linke, er du selvfølgelig velkommen til at bruge billedet, som jeg har lånt på Work Shops facebookside.

Vinderen trækkes den 11. december.

68 kommentarer:

  1. Den må jeg da være med på - drømmer jo om netop den lyskæde :-)

    SvarSlet
  2. Haaaaps! Har luret på den der kulørte Circus-én SÅ længe. Og nu skal jeg endelig (snart) til at indrette Varanens side af dele-værelset, så han skal bestemt have sådan en fin lyskæde. Uanset om jeg vinder eller ej. Men man er vel jyde, så hvis jeg kunne slippe for at betale for en, såeh... ;-)

    SvarSlet
  3. Ohhh det ville jeg elske! Fantastisk give away! Jeg er med!

    SvarSlet
  4. Dejlig lyskæde i denne mørke tid - håber det bliver min familie der vinder ! Fine farver du har valgt på din lyskæde Knus herfra

    SvarSlet
  5. uuuhhh den ville pynte fint på vores drenge/pige værelse :o)

    SvarSlet
  6. Uh den ville også pynte fint i min lejlighed. Jeg krydser fingre :)

    SvarSlet
  7. Hej

    Jeg vil gerne deltage.
    Har været på facebook og trykke synes om

    SvarSlet
  8. uh ja det er i forvejen en af mine yndlinsgbutikker i området så jeg vil meget gerne deltage

    SvarSlet
  9. Ihhh hvor fint. Hvem kan ikke bruge lidt ekstra lys her i den mørke tid, og så oven i købet noget lækkert lys. Det er jo bare en total win win!!!

    kh Kristiane

    SvarSlet
  10. de er bare så skønne, gerne med;)

    SvarSlet
  11. Jahh da!! Ville knuselske at vinde :)

    SvarSlet
  12. Jeg vil meget gerne deltage. Har simpelthen ønsket mig den kæde lige siden jeg så den første gang!

    SvarSlet
  13. Jeg er med. Den gad jeg virkelig godt have i min stue:-)

    SvarSlet
  14. Ih den vil jeg gerne vinde :-)

    SvarSlet
  15. Havde en praktik i Horsens hvor jeg lærte denne skønne butik at kende - og jeg vil meget gerne vinde en lyskæde derfra:)

    SvarSlet
  16. wow jeg er bestemt med - må også forbi og kigge en dag ud fra det billede.

    SvarSlet
  17. Sådan en er på sofies ønskesedlen til jul, hvor ville det være fedt at vinde en ekstra overraskelse til hende :)

    SvarSlet
  18. Den står allerede på min ønskeliste, så den vil jeg selvsagt gerne vinde!!

    SvarSlet
  19. Jeg er da helt sikkert med.

    SvarSlet
  20. done and done. jeg er med i puljen. fed præmie!

    SvarSlet
  21. Ihhh så fin.. Krydser fingrene XXX

    SvarSlet
  22. Haps Haps, den vil jeg gerne vinde :)

    SvarSlet
  23. Hej Malene..Den kunne jeg da godt bruge;-) Ha´ en go´ dag!

    SvarSlet
  24. Øj - jeg vil gerne være med :)

    SvarSlet
  25. Jeg er helt forelsket i den lyskæde

    SvarSlet
  26. Jeg elsker lyskæder, så den må jeg da lige være med på!

    SvarSlet
  27. De er SÅ fine så jeg er da klart med..:)
    KH Anne

    SvarSlet
  28. Åhh, de er så super skønne de lyskæder..Har beundret dem MEGET længe!!!
    Er allerede fan af Work Shop på FB, så det kunne
    jo ikke være nemmere....Krydser fingre...;O)

    SvarSlet
  29. Så fine.....lyskæder lige til tiden...

    SvarSlet
  30. SÅ fin en præmie.. En helt pjattet med de lyskæder.. Så det dr en give-away jeg er nødt til at deltage i :)

    Varme julehilsner,
    Mette
    (tanketorsken@hotmail.com)

    SvarSlet
  31. ihh hvor fedt! jeg har liked på facebook og er her :)

    SvarSlet
  32. Øjjj den vil jeg gerne vinde :)Louise

    SvarSlet
  33. Hvor er den fin! Den vil jeg også gerne prøve at vinde ;)

    SvarSlet
  34. Ej, den har jeg sådan ønsket mig! Håber, at jeg er den heldige. :)

    Christina, christinabonke@hotmail.com

    SvarSlet
  35. Hvor er de skønne. Jeg vil gerne være med.

    Eeyorenyk
    www.cautious.dk

    SvarSlet
  36. Uha da! Sådan en har jeg længe gerne villet eje! :D

    SvarSlet
  37. Ihh den gad jeg godt vinde Malene! Sådan en ville da pynte på Fleurs værelse. :-)

    KH Tine

    SvarSlet
  38. Hvor lækkert - jeg må vist lige smide en kommentar her.
    Kh Karen

    SvarSlet
  39. Sikke en fin gave! Den ville virkelig pynte hjemme hos mig :)

    SvarSlet
  40. Den vil være perfekt til pigeværelset vi skal til at lave til Agnes. Krydser mine fingre.:)

    SvarSlet
  41. Jubiii, det vil jeg gerne vinde!

    SvarSlet
  42. Elsker 'bland selv' ;)og glæder mig vildt til den 11.12 :)

    SvarSlet
  43. Hvor er det en fed ide - den er jeg da helt sikkert med på. Har ikke læst dit indlæg før, men er jo SÅ smart, at man selv kan sammensætte det.

    I like ;-)

    SvarSlet
  44. ÅH, de er bare SÅ fine! Jeg HÅBER, at jeg vinder. De ville være så fine herhjemme.

    SvarSlet
  45. Smider straks et lod i puljen og har "liked" ;)
    Julie

    SvarSlet
  46. De er så flotte - håber jeg vinder :-)

    SvarSlet
  47. Jag är gärna med!

    SvarSlet
  48. Like´r og deltager i din fine give away.

    -sara fra sarastrik.blogspot.com

    SvarSlet
  49. Sikke en lækker lyskæde..jeg deltager med glæde i din fine give away konkurrence :-)

    KH Janni.
    jannilykkenielsen@yahoo.dk

    SvarSlet
  50. En helt igennem fantastisk butik. Og jeg ville ELSKE at vinde lyskæden. Count me in!
    RikkeRøjkjær

    SvarSlet
  51. ihhh.... AIIIIII altså hvor ville jeg blive glad for at få denne SUPER, SKØNNE, FEDE, lyskæde
    Jeg deltager jo med stort håb i din super fede Give away :-)

    SvarSlet
  52. Åh det var godt du skrev. Vil da super gerne deltage :)

    KH

    SvarSlet
  53. Fedt fedt fedt... Det kunne blive min fødselsdagsgave!! :-) Jeg må gøre forsøget i hvert fald.

    SvarSlet
  54. Jeg skal da liiige nå at være med i denne skønne give away!

    SvarSlet
  55. Hvor fint! Jeg er helt klart på :o) God weekend.

    SvarSlet
  56. Sikke nogle lækre ting der er på billedet, ville da meget gerne vinde noget derfra:-).

    Hilsen Trine

    SvarSlet
  57. Og i sidste øjeblik skriver jeg mig også på her. :-)

    SvarSlet
  58. de er bare så seje de lys-kædder - jeg vil meget gerne deltage
    margit(punktum)rosenaa(snabela)gmail(punktum)com

    SvarSlet
  59. Tak for reminderen, jeg vil meget gerne deltage :)

    SvarSlet
  60. ihhh de er skønne :)
    Håber jeg kan nå at være med :)

    SvarSlet
  61. Håber jeg kan nå med her på falderebet. Mangler sådan en lyskæde til stuen.
    Kh Louise

    SvarSlet
  62. Ååårrhhh jeg ville elske at vinde den her!! Den ville passe perfekt ind i min stue!!!

    SvarSlet