lørdag den 26. november 2011

Bland-selv-lyskæde

Sidste weekend, da jeg var i Horsens til julemarked kom jeg forbi denne farvestrålende butik, som absolut er et kig værd. De gav i øvrigt 10 % rabat til gæster, der havde besøgt julemarkedet.
Jeg købte bland-selv-lyskæder til drengene. I store glasvaser lå de fineste kugler i alverdens farver, som man kunne blande helt efter eget valg. Jeg valgte 20 kugler i forskellige grønne og blå nuancer til dem begge to. Der fulgte naturligvis en lyskæde med, så de fine kugler kan monteres i ønsket rækkefølge, når gaverne bliver pakket op juleaften.

Her kan du læse mere om de fine lyskæder.

Foto lånt på cableandcotton.co.uk/blog

3 kommentarer:

  1. Den ser rigtig skøn ud, smart at man selv kan blande!

    SvarSlet
  2. Jeg har godt set de fine kugler og lyskæder i Børnenes Magasin i Århus. Drømmer også lidt om at få en til stuen eller til min datters værelse.

    SvarSlet
  3. Så fine de er - har lige været inde på siden og lege lidt - Sådan nogle må da straks på ønskelisten, til begge unger og lille MIG :D

    SvarSlet