torsdag den 28. oktober 2010

Den vildeste julekalender

En fuldkommen genial julekalender. Mine drenge er vilde med Shane, overskuddet går til et godt formål, vi SKAL kreahygge hver dag i december. Find selv på flere gode ting. 

Billedet er lånt her hvor du også kan købe kalenderen

Kalenderen indeholder 24 pakker med materialer til at bygge 24 forskellige figurer, som i løbet af december vil danne et helt unikt nisselandskab. Oven i det er der også en historie, som kan læses højt mens der kreahygges. Den første pakke indeholder selvfølgelig en limpistol...

Skal dine børn også ha' en Shane julekalender?

7 kommentarer:

  1. Vi har osse bestilt en, men jeg tror vi gemmer den et par år, så Arthur osse kan være med! Hvis vi kan :)

    SvarSlet
  2. Jeg glæder mig så meget til at få den julekalender... den er bestilt og kan afhentes den 15. november.
    Desværre, som Mejse skriver, kommer vi nok til at gemme den et par år... spændingen bliver uudholdelig!!!

    Har du i øvrigt set, at Irma sælger genbrugsposer med Shane Brox-design for tiden?

    SvarSlet
  3. Har ingen børn, men hvem siger den er forbudt for voksne? :-)

    SvarSlet
  4. Han er bare for lækker shane, elsker hans univers. og sad klistret til kalender og aftenshowet sidste år for at suge til mig af gode ide´r. jeg må helt sikkert ha købt med sådan en kalender. og så er jeg ligeglad om jeg er en voksen kvinde ;)
    jeg julehygge med shane.

    SvarSlet
  5. Nej, hvor ser den helt og aldeles fantastisk ud - tror næsten jeg MÅ købe den, selv om mine drenge på 2 nok er lige lidt for små...

    SvarSlet
  6. Jaaa jeg glæder mig så meget til den julekalender (håber da også børnene vil synes det er sjovt) :-) - har jo netop fået nyt legetøj = limpistol, så jeg øver mig lidt her inden det for alvor går løs :-)

    SvarSlet
  7. Mejse og Jesper: Det er spændende om i kan holde fingrene fra kalenderen. Jeg er nu ikke sikker på jeg ville kunne gøre det samme.

    Kreativista, Stine og Bournonville: Bare det at pengene går til et godt formål gør det jo legalt for enhver at købe den julekalender.

    Mette: En limpistol er fuldkommen uundværlig, når man vil gøre Shane kunsten efter. :O) .Også god til mange andre ting.

    Kh. Malene

    SvarSlet