lørdag den 12. december 2009

Julesokker

Så blev de første 2 julesokker færdige. Jeg er ikke meget for at indrømme det, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvordan jeg får vendt billedet, når jeg først har sendt det til bloggen. Jeg håber trods alt at i kan få et indtryk af hvordan de kære julesokker ser ud. Kanten gav mig problemer, men efter lange overvejelser kom jeg frem til et godt resultat. Min mor dukkede op med det brune bånd, som var lige hvad jeg manglede. Det er helt perfekt.
Nu har min mormors gamle juleløber fået nyt liv og skal hænge på drengenes værelser i nat. Så må vi virkelig håbe, at julemanden husker at komme forbi...
Jeg har klippet tre sokker mere, hvor baggrunden er rød og englene er i orange og pink kjoler. Bagpå har jeg syet noget gammelt brunt Södahl stof med små bitte guldhjerter på. Glæder mig til de bliver færdige.

1 kommentar:

  1. Fine julesokker. Billeder vendes lettest hvis du gør det inden du trækker dem ind på bloggen.
    De fleste har sådan et "vise billeder program" der kommer op når man klikker på et billede for at se det. Der kan du dreje med eller mod sols.
    Dejligt der kommer så mange nye bloggere til for tiden. Velkommen i vores herlige blogverden.

    SvarSlet