søndag den 27. december 2009

Fest, fyrre og farveblyanter


I dag har hele familien været til 40 års fødselsdag. Vores rigtig gode veninde blev 40 i dag, så det skulle selvfølgelig fejres. Vi var 80 mennesker til lækker mad i flere timer, dejlig hyggejazz og dejlige mennesker. Det var en god dag. Nu er drengene puttet og vi skal slappe af med en god film i sofaen i aften.
Hjalte fik Super-duper farveblyanter fra Faber Castell af mormor i julegave. De er trekantede med små dupper på og kan varmt anbefales. Han havde ønsket sig dem meget og blev rigtig glad for dem. De skulle selvfølgelig ha et godt og trygt sted at bo, så jeg måtte igang i går. Vi havde ikke så meget drenget stof liggende og det var jo ikke til at købe noget nogen steder i går... Så var det godt at 2 af Rasmus' skjorter var outdatede. Det blev et helt fint resultat. På ydersiden har jeg syet et bånd med HJ broderet. H for Hjalte J for Jahn. Han var så glad da han vågnede i morges og opdagede farverne i deres nye hjem ved siden af hoverpuden.


3 kommentarer:

  1. Hvor er den bare blevet fin og er en del kønnere end et alm penalhus.

    Gitte

    SvarSlet
  2. Så er der orden i blyanterne. Rigtig god ide, også med at genbruge skjorten. Jeg tror jeg skal igang med at kopiere denne ide til min datter.
    Kram Birthe

    SvarSlet
  3. Hvor er det et flot etui - og ideen m. skjorten er super!

    SvarSlet