tirsdag den 15. december 2009

Jeg glæder mig i denne tid!

Hvor er det bare hyggeligt i December.
  • Jeg glæder mig sådan til at holde julaften sammen med min mand, mine drenge og min mor.
  • Jeg glæder mig til at se glæden i drengenes små ansigter, når de åbner den ene julegave efter den anden.
  • Jeg glæder mig til at pynte juletræ og se hvor smukt det er når lysene bliver tændt.
  • Jeg glæder mig til at gå på kirkegården og sige glædelig jul til min far, som holder sin 3. jul uden os.
  • Jeg glæder mig til at smide benene op i sofaen når børnene er puttet og min mor er gået hjem -og bare nyde stilheden sammen med min mand.

Nu glæder jeg mig bare over at jeg skal på arbejde i morgen og der kun er tre dage til juleferie. I anledningen af julen har jeg en lille Give-Away på trapperne. Så har i også noget at glæde jer til.

Se med i morgen og sov godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar