lørdag den 7. januar 2012

5 og 31

Vi har fejret en stille fødselsdag - Gustav og jeg. Han er nu 5 år - jeg 31. Dagen startede, som sådan nogle dage jo gør, med morgenmad. Rasmus skulle arbejde i dag, så drengene og jeg pakkede bilen og tog på museum sammen med min mor og så en meget fin børneudstilling, som varmt kan anbefales. Det kræver dog et indlæg for sig selv, som kommer snarest.

I morgen står den på alt andet end stille familie-tamtam. Vi bliver 21. Gad vide hvordan vi får plads til så mange? Det håber jeg vi finder ud af inden kl. 12 i morgen, når gæsterne kommer.

Jubiii. Koncertbilletter til Skæg med Bogstaver!

Kæmpe kuglebane. Og... JA, Gustav har selv klippet det utrolig pæne pandehår, som er lige lovlig kort efter morens smag...
 
Den skulle selvfølgelig afprøves med det samme. 

9 kommentarer:

  1. Tillykke...har også en dreng som tog mig på ordet da jeg sagde han trængte til at blive klippet...;(
    heldigvis var det kun i den ene side...så har de prøvet det, så behøver de ikke det igen...;))
    Hej fra Maja B

    SvarSlet
  2. Tillykke med jer begge:-)
    Vi holder også fødselsdag her:, dog kun for mig:-) Har for første valdt at dele den i 2, da der har været stor fornyelse i børnefolken i vennekredsen:-)
    Lyder spændende med børneudstillingen, det glæder jeg mig til at hører mere om:-)

    SvarSlet
  3. Til hans forsvar skal vel siges, at det er ret svært at klippe pandehår...
    Og tillykke med dagene:)

    SvarSlet
  4. Hjerteligt tillykke, både til dig og ham.
    Kh Line

    SvarSlet
  5. Tillykke med både Gustav og dig :-) Håber I får en dejlig dag i dag :-)

    SvarSlet
  6. Tillykke med fødselsdagene. Håber I får en dejlig dag.

    SvarSlet
  7. Tillykke med fødselsdagen til jer :-) Det er vel ikke sanseudstillingen I har været på?

    SvarSlet
  8. Forsinket tillykke til jer begge to..:) Håber I havde et par dejlige dage..
    Hvor har du fundet billetter til Skæg? Sidst jeg kiggede kunne jeg ikke finde nogen - og har en Skæg-vild datter;)
    KH Anne

    SvarSlet
  9. Tak til jer alle sammen. Vi havde et par rigtig gode dage.

    Anne: Billetterne til Skæg-koncert fandt jeg via denne side. http://www.beatbox.nu/?q=node/19957
    Der er en liste med de næste koncerter, som er i Svendborg, Esbjerg, Frederikshavn og Greve og links til spillesteder, hvor i kan købe billetter. Vi skal til Esbjerg den 23. februar. Det er nok også det, der ligge tættest på jer, selvom det ikke ligefrem er tæt. Skriv lige hvis i kommer, for så må vi da lige ha en sludder :O)
    Kh. Malene

    SvarSlet