tirsdag den 12. april 2011

Afgørelsen!

Inden ydmygelsen bliver total må vi hellere få afgjort fotokonkurrencen.
Jeg kan afsløre, at efter en optælling af stemmer, er der ingen tvivl om, hvem vinderen er.

Stillingen er her til aften  21 - 4 til det nederste foto.


Vinderen er altså..... drum roll...... drrrrrrr...... tadadada...... Rasmus!

Tak til alle jer, der stemte.
Rasmus er glad og jeg ta'r selvfølgelig nederlaget som en mand. Tøhø...

Når det nu er min blog, kan jeg vel godt lige få lov at begrunde mit valg af motiv. Ja, jeg kan!
Det jeg er allermest vild med i mit foto er farverne og sollyset, der kommer ned på murene. Den skæve vinkel og perspektivet, samt de grønne planter.  

Stort tillykke til min søde mand, som også er en dygtig fotograf.




3 kommentarer:

  1. Hej Malene!

    Jeg fik vist ikke stemt, men jeg kunne bedst li' det nederste :-)

    SvarSlet
  2. Tillykke Rasmus - beklager Malene - du må have gang i en ny fotoduel, så du kan få revanche....

    SvarSlet
  3. synes nu begge foto's er flotte og vidste jeg ikke bedre kunne det ha' været den samme dygtige fotograf til dem begge....
    god begrundelse for dit valg....
    kh♥

    SvarSlet