lørdag den 12. juni 2010

Mit bidrag


Desværre havde jeg ikke mulighed for at strikke eller hækle i offentligheden i dag, hvor det som bekendt (?) er WWKiP-day. Se mere om dagen her og her.

Her til aften besluttede jeg dog, at dagen skulle fejres trods alt, så en håndfuld oldemorfirkanter jeg havde liggende, blev hæklet sammen og kantet med neonpink garn. Med bankende hjerte og adrenalinen susende rundt i blodet luskede jeg ud på gaden og syede værket fast på den nærmeste lygtepæl.

Nu sidder den der og lyser op i tusmørket. Jeg håber den bliver siddende rigtig længe, for jeg er sikker på jeg bliver glad indeni, hver gang jeg ser ud på lygtepælen.






9 kommentarer:

  1. Det er så cool. Jeg tror ikke jeg tør(desuden tror jeg heller ikke at de fatter sådan noget her i Randers he he)

    SvarSlet
  2. Det er jeg nu heller ikke sikker på de gør her i Grindsted... He he!

    Da jeg stod og syede det fast var jeg sikker på, at alle naboerne lurede med i vinduerne og tænkte "den er helt gal med hende i nr. 24 :O)

    SvarSlet
  3. Haha hvor sejt! Det er da den heldigste lygtepæl nogensinde at blive udsmykket så fint:)

    SvarSlet
  4. Du er da bare for sej, Malene! Fedt at du satte noget op, selvom du ikke lige hæklede i det fri. Skidt med det:)
    Og så er det ekstra godt, at de ikke kender til garn-graffitti i Grindsted. Det kommer de til nu! Tak for bidraget. Sætter dit billede på min blog.
    KH Puk

    SvarSlet
  5. Fedt, Malene! Jeg tror jeg vil praktisere noget lignende her i provinshullet en skønne dag :-)

    SvarSlet
  6. Tak søde damer. Det var rigtig sjovt. Jeg må gøre det igen snart. Skal nok dokumentere her på bloggen. Til jer der ikke har prøvet det endnu, kan jeg varmt anbefale at komme igang!
    Jeg glæder mig til at se hvad i finder på.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  7. Det ser bare så godt ud Malene. Tillykke!
    God søndag aften.
    Maria

    SvarSlet
  8. Hej Malene
    Det er blevet en skøn lygtepæl. Må jeg godt bruge dine billeder til min uv. Jeg er folkeskolelærer og vil have eleverne til at lave street-art i skolegården (måske byen)? Vh Miss AD

    SvarSlet
  9. Hej Anne Dorthe
    Det kan du tro du må. Tag endelig. Det vil være mig en ære. :)
    Jeg melder mig lige til hos dig, så jeg kan se resultaterne... For dem viser du vel frem?!
    Kh. Malene

    SvarSlet