mandag den 14. november 2011

Strikkede kugler

Jeg er en ren novice indenfor strikningens kunst. Jeg har aldrig arbejdet med andet en ret og vrang. Kun en enkelt gang har jeg prøvet at tage ind(!!!)

Nu har jeg konsulteret min mor, som har lært mig at tage ud, så nu skulle jeg være klar til at indtage Arne og Carlos strikkede juleunivers. Jeg krydser fingre for at jeg kan være bekendt at hænge resultatet af mine anstrengelser på juletræet. Ellers kan jeg vel altid sige det er noget børnene har lavet...

Opskriften på rensdyrkuglen finder du i det nyeste BoligLiv

6 kommentarer:

  1. ej hvor skønt! held og lykke - jeg ville meget gerne prøve
    x
    margit

    SvarSlet
  2. De er vildt søde og jeg har også overvejet om det ikke er noget jeg skal prøve, når nu julemarkederne er overstået

    SvarSlet
  3. De er så søde, de julekugler. Jeg har selv bestilt bogen på biblioteket, så jeg regner også med, at jeg skal forsøge mig... Måske du har nogle gode tips, når du har selv har været i gang :-)
    Skal der vatkugler indeni? Og hvad størrelse (så kan jeg nemlig få nogen købt, så de ligger klar, når bogen kommer hjem)

    SvarSlet
  4. Spændende Malene – det glæder jeg mig til at se mere til. :-)

    KRAM

    SvarSlet
  5. Nu er den første kugle færdig og en mere er allerede på pindene. Det er så sjovt at strikke dem.

    Rie: Der skal bruges fiberfyld eller uld - ingen vatkugler.

    SvarSlet
  6. Altså helt ærligt Malene, hvordan kan den første allerede være færdig, når du først skal lære det? ;-)

    Du er super dygtig! Vis frem, vis frem! :-)

    KRAM

    SvarSlet