onsdag den 2. november 2011

Duge og stof til salg

2 duge og et stort stykke stof, som jeg ikke nænner at klippe i stykker. Måske kan du bruge det til noget, for her skal der ryddes op og ud. Se pris og størrelse under billedet.

Send mig en mail eller smid en kommentar med din mailadresse, hvis noget har interesse. 
malenejahn @ gmail . com
Portoen kommer oven i prisen.


Dug i helt utrolig god stand. Super klare farver. Pink og røde hjerter og blomster. 145 cm x 90 cm. 100 kr. 



Stof med æbler, blomster og tern - aldrig brugt. 110 cm x 150 cm. 80 kr.



Rød dug med hvide hjerter. 110 cm x 140 cm. 90 kr. RESERVERET

7 kommentarer:

  1. Hej Marlene.

    Jeg kunne godt være intresseret i Rød dug med hvide hjerter..Men hvor stor er hjerterne?

    Mvh Rikke

    SvarSlet
  2. Hej Rikke
    Hjerterne er 4 cm brede og 3,5 cm høje.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  3. Hej Marlene

    Den tager jeg :0) sender du konto nr så overføre jeg penge.

    Kh Rikke

    Min mail : abelikatee@gmail.com

    SvarSlet
  4. Hej Malene

    Ups kan se at jeg har fået tastet et r ind i dit navn..

    Det beklager jeg!

    Kh Rikke

    SvarSlet
  5. Æv at jeg ikke nåede at få fingre i hjertestoffet! Heldige dig Rikke!

    SvarSlet
  6. Camille:
    Desværre, Camille.
    Jeg tror ellers også at det med æbler og tern er lige dig. Total lækker 50'er køkken-stil.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  7. Camille hvis jeg få noget i overskud skal jeg tænke på dig :)
    Er selv super glad og føler mig heldig at lige jeg fik den dug.. Noget af den er ved at blive tryller om til kalendegave til den lille :)
    Kh Rikke

    SvarSlet