fredag den 6. maj 2011

Marked marked marked

Jeg har været på det skønnest marked i Pakhus 16 i dag.
Med tre drenge høje af karameller og slikkepinde fik jeg slet slet ikke set og snakket nok, så jeg håber der bliver tid til endnu en tur til Odense på søndag, for hold da op, hvor er der mange lækre ting at kigge på og mange søde mennesker at snakke med.

To af de søde nåede jeg at købe det fineste lækre tørklæde af. Det sidste af slagsen. Pyha. Godt jeg nåede det, for jeg havde allerede forelsket mig i det hjemmefra. Vi nåede desværre ikke at snakke så meget, men jeg håber vi kan snakke igen på søndag søde Anne og Anne og alle jer andre, som jeg ikke nåede at hilse på.

6 kommentarer:

  1. Uhm, det er også bare rigtig lækkert, hvad tager de for det?

    SvarSlet
  2. 150 sølle kroner. Rigtig billigt for et super lækkert tørklæde. Der er desværre ikke flere tørklæder. Jeg var så heldig at købe det sidste... Men masser af andre fine ting at komme på forårsmarked efter.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  3. Det var super hyggeligt lige at sige hej til dig på markedet, også selvom det blev så kort. :)

    Heldigt at du fik fingrene i tørklædet for det er så fint...

    SvarSlet
  4. Super skønt at møde dig. Dejligt du nåede at kigge tilbage søndag uden hoppende drenge med brandmandshjelme på ;)
    Og hvor dejligt at du er glad for tørklædet.

    Kh Anne

    SvarSlet
  5. Hej Malene
    Tak for sidst:) Det var rigtig hyggeligt at se dig uden i den store vide verden;)
    Kh Anne

    SvarSlet