mandag den 16. maj 2011

Jubii-weekend

Lørdag middag luskede Rasmus og Hjalte rundt og lavede hemmeligheder. En time efter sad vi i bilen på vej til Bilka, som de sagde....

Det viste sig at de to lurendrejere havde booket hotel i Kiel og pakket bilen, så vi kunne overnatte alle 5.  Vi gik ture, spiste god mad og hyggede med ungerne.
Der var en ekstra bonus på turen, for Rasmus havde researchet og fundet ud af, at der i Kiel ligger en Starbucks. Hvor vildt, at der to timer fra min indkørsel ligger en Starbucks! Det er ikke sidste gang vi tager en tur over grænsen.
Gamle faste læsere vil vide, at jeg har en KÆMPE svaghed for lige netop Starbucks og nærmere bestemt en Caramel Macchiato, så jeg var i hopla da vi slentrede ned af gågaden og jeg fik øje på de grønne markiser.


I dag har jeg overstået de sidste af i alt 37 skole/hjemsamtaler, så nu er jeg et skridt tættere på sommerferien. 




7 kommentarer:

  1. Sikke en dejlig overraskelse! Starbucks er én af de bedste opfindelser i verden. Vi tager gerne metroen til lufthavnen for at få en god kop. Vi synes det er lidt pinligt, men vi kan ik' la' vær' :)

    mvh. Martina/fiflerierpaafjerde.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Sikke skønt billede af spisende dreng og hvor hyggeligt med sådan en tur og overraskelse!!!

    SvarSlet
  3. Martina: Det er over hovedet ikke pinligt. Jeg ville gøre nøjagtig det samme, hvis jeg havde mulighed for det.
    Gaia: Tak. Det er den mellemste af vores drenge, som er nærmest lykkelig for sin kanelsnegl.

    SvarSlet
  4. Tak for kommentaren, og fordi du vil følge med hos mig :-) Jeg skal nok poste et billede næste gang jeg kommer forbi den skønne café! :)

    SvarSlet
  5. Ej, sikken en dejlig overraskelses-weekend!

    SvarSlet
  6. Hvor fantastisk sødt. Dejligt at dine drenge kan overraske dig på den måde :)
    Og lækre billeder!!

    Kh Anne

    SvarSlet
  7. Dejlige overraskelser, og endnu mere fantastisk når det er fra dem man holder allermest af :-)

    SvarSlet