tirsdag den 1. juni 2010

Lækre breve i postkassen


I søndags vandt jeg en give away hos Rikke, men vidste ikke hvad jeg vandt. - Kun at det var noget gammelt, noget nyt, noget lånt og noget blåt -og noget godt.
  • Det gamle var et stykke af en dug med de smukkeste broderede blomster.
  • Det nye var et fint lille armbånd.
  • Det lånte var knapper og elastik fra Rikkes syæske... (jeg må gerne beholde det :) )
  • Det blå var noget stof med et rigtig fint mønster.
  • Det gode var en pose økologiske vingummier og et brev af den lækreste Pukka the.


Fra Sara var der stof og et fint fugleophæng, som vi har byttet for noget af mit tapet. I morgen skal jeg hente den sidste pakke fra hende, som venter på mig på posthuset. Det er et stykke af det fine blå/gule tapet.

Tusind tak til jer begge to for de fine ting.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar