fredag den 18. juni 2010

Aftenens klippe-klistre projekt


På mandag afholder vi Skoliade for hele 2. årgang. Når dagen er omme skal de hold, der har klaret sig bedst selvfølgelig præmieres med medaljer. Opgaven med at fremstille disse havde jeg taget på mig. Resultatet har jeg nørklet mig frem til mens England har skuffet fælt mod Algeriet i baggrunden.

1. og 3. præmierne har en sikkerhedsnål bagpå, så de kan sættes på tøjet. Sølvmedaljen har bånd af lysegult crepepapir.

Guldmedaljer med firkløvere til de heldige vindere


Sølvmedaljer pyntet med 2-taller af noget af papiret jeg fik med posten i dag fra søde Rikke


Bronzepapir var ikke til at opdrive, så 3.pladsen må nøjes med blåt karton med masser af glimmerlim...


Nu håber jeg bare på godt vejr og glade elever på mandag.

1 kommentar:

  1. Kære Malene
    Hvor er de fine!
    Er ret sikker på eleverne bliver glade!
    Håber i får et rigtig dejligt vejr!
    Forsat god weekend

    SvarSlet