fredag den 27. september 2013

På banen igen

Det er en lille smule grænseoverskridende at sidde med en tom skabelon til et nyt blogindlæg, for det er virkelig virkelig længe siden det er sket sidst, men...

jeg har nok haft brug for en pause. I mellemtiden er...
jeg er blevet færdiguddannet lærer,
jeg har fået fast job på en privatskole i byen, hvor vi bor.
Jeg har haft en fantastisk sommer.
Jeg er stadig lykkelig og glad for min familie.

Så, nu er skabelonen ikke tom længere. Jeg tror mit første indlæg i lang tid er på vej.

I morgen sender vi de to store drenge på spejdertur, smider den mindste i bilen og kører en tur til Hamborg, drikker kaffe, spiser lækker mad, shopper og overnatter.

Vi glæder os helt vildt.

Billedet er lånt her og plakaten kan købes her sammen med mange andre virkelig fine by-plakater.

6 kommentarer:

  1. Velkommen tilbage og tillykke med dine 'præstationer'... Jeg kender det kun alt for godt med tiltrængt blogpause!
    Nyd Hamborg imorgen-og kom gerne med tips til must-sees INDEN næste weekend, hvor vi drager derned ;)

    SvarSlet
  2. Dejligt med et indlæg fra dig, Malene :-) Tillykke med både uddannelse og job! Håber I har en skøn weekend i det tyske.

    SvarSlet
  3. Velkommen tilbage, og tillykke med alt det nye og gode der er sket i mellemtiden. Nyd hamborg, jeg glæder mig til at høre om det på bloggen, vil rigtig gerne dertil :)

    SvarSlet
  4. Velkommen tilbage - det lyder til, at I har haft nogle dejlige måneder!

    SvarSlet
  5. Hej Malene

    Dejligt at høre og se lidt fra dig igen.

    Hilsen Gitte

    SvarSlet
  6. Jeg er ikke faldet over din blog før nu, så kan næsten ikke ønske dig velkommen tilbage..
    Men jeg vil i hvertfald glæde mig til at følge med fremover :)

    SvarSlet