mandag den 24. oktober 2011

Vi har en vinder!

Vinderen af de fine smølfetallerkner er tadadadaaaaaaaa....... Jeanett bag bloggen Ævlebævle.

Vindernummeret blev udtrukket ved hjælp af random.org

Her er hvad Jeanett skrev:


åh suk aldrig har jeg ønsket at vinde en give away så meget, jeg husker dem meget tydelig fra da jeg selv var barn og har tænkt på dem mange gange siden. Min mor har desvære smidt dem ud, sammen med alt for mange andre fine sager. Jeg glæder mig til at følge med her fremover og linker selvfølgelig :)


Jeg har fået så mange søde kommentarer og så mange nye faste læsere, så jeg har valgt at trække en ekstra vinder, som modtager en hemmelig smølfegave. Den heldige er Louise bag bloggen Fru Melgaard. Hun skrev: 


Ihh hvor er de søde:-)


Vil i to skrive mig en mail på malenejahn @ gmail . com (uden mellemrum) med jeres adresser?









4 kommentarer:

  1. ej pokkers da!;-) tillykke til de heldige vindere!:-)

    SvarSlet
  2. STORT TILLYKKE til de heldige vindere :)

    SvarSlet
  3. Ej hvor lækkert er spændt på at se, hvad den hemmelige gaver er:o).
    Kh. Louise

    SvarSlet