mandag den 26. september 2011

Malene fra A-Z


A. Age: 30
B. Bed size: 180x200
C. Chore that you hate: Tørre støv af. Gab!
D. Dogs: Som stor pige havde jeg den mest nuttede gravhund, der hed Buster. 
E. Essential start to your day: Brusebad
F. Favorite color: Lige nu er det vist lilla og gul, men det skifter lidt.
G. Gold or Silver: Guld for det meste
H. Height: 170 cm.
I. Instruments you play(ed): Jeg har spillet klaver, guitar og saxofon, men spiller ikke mere. Det lader jeg Rasmus om. 
J. Job title: Lærer
K. Kids: Hjalte '03, Gustav '07 og Halfdan '08
L. Live: Grindsted
M. Mother’s name: Maria
N. Nicknames: Da jeg var barn blev jeg kaldt Malle, men de dage er ovre. Ind imellem møder jeg en gammel klassekammerat, der stadig kalder mig det... Det får mig til at føle mig som var jeg i en tidslomme.
O. Overnight hospital stays: Den eneste gang jeg har sovet på hospitalet var, da jeg havde født Hjalte. Jeg følte mig så alene. Rasmus måtte ikke være der på trods af at vi få timer forinden havde fået et lille barn. Det var ikke rart og jeg tog hjem næste dag, så vi kunne blive den familie vi havde glædet os så meget til at blive.
P. Pet peeves: Unødvendig støj og lyde, der bliver gentaget, som f.eks. en vandhane der drypper.
Q. Quote from a movie: Der er en slange i min støvle... fra Toy Story. 
R. Right or left handed: Venstrehåndet. Både Rasmus og jeg er venstrehåndede, men ingen af vores tre drenge er blevet det... Meget mærkeligt!
S. Siblings: Fire halvsøskende. To søstre og to brødre.
T. Time you wake up: 6.15
U. Underwear: Ja og for det meste er det sort.
V. Vegetable you hate: Der er vist ikke rigtig nogle grøntsager jeg ikke spiser, men frisk koriander bliver aldrig en af favorit krydderurterne.
W. What makes you run late: Børn, bleskift og madpakker
X. X-Rays you’ve had: Tænder og kraveben. 
Y. Yummy food that you make: Jeg kan fremtrylle en god fiskesuppe, som jeg har lært at lave af min far,
Z. Zoo animal: Jeg er fascineret af giraffer. Smukke dyr.



Det var det.

2 kommentarer:

  1. Fars fiskesuppe.... Den må du lære mig at lave en dag. Og vi siger da ja tak til at komme og spise den engang når i har tid.

    Hilsen Gitte

    SvarSlet
  2. Skægt at du nævner citatet fra Toy Story.
    Det går min store dreng rundt og siger hele tiden for tiden :o)

    SvarSlet