lørdag den 19. februar 2011

Hyggedag

Som billederne viser startede vi dagen med manér. Juice, frugt og amerikanske pandekager med agavesirup og en caramel macchiato -næsten som på Starbucks.

Rasmus er taget ud og spille, den raske af drengene er sendt i eksil hos mormor og jeg nusser rundt herhjemme med de to syge. 

Jeg har fået pakket og klippet stof, som er klar til at blive sendt på mandag. Jeg har opdateret indlægget, så hvis du er interesseret kan du scrolle ned og se om der er noget, der frister, eller klikke her.

God lørdag.


5 kommentarer:

  1. uhm - ser lækkert ud. Både morgenmaden og det nye hår! Glæder mig til at se det live...

    SvarSlet
  2. Wow, sikke en lækker morgenmad...
    Det minder mig om, jeg snart må lave amerikanske pandekager!

    SvarSlet
  3. Lækker morgenmad.....sikke en smagfuld start på dagen!

    Også god lørdag til dig.....altså det, der nu er tilbage af dagen!

    SvarSlet
  4. Kun en smule mere lækkert end mine tørre HavreFras ;)

    SvarSlet