mandag den 6. maj 2013

Odense Festival give away

Kan i huske dengang i gymnasiet, hvor man fik sommerferie, pakkede telt og sovepose og tog på Midtfynsfestival, drak øl i solen og hørte en masse god musik? Måske tog man endda direkte videre til Roskilde Festival, slog sit telt op og gentog succesen. Det var da tider....

Desværre måtte Midtfynsfestivalen dreje nøglen om, så der i en del år har manglet en festival på fyn. Heldigvis tog nogle ildsjæle idéen op og Odense Festival var født.

Min søde kusine har været så heldig at få lov til at stå for presse og kommunikation omkring festivalen og det er her I kommer ind i billedet. En af jer har nemlig mulighed for at vinde to billetter til Odense Festival den 28. til 30. juni. Det eneste du skal gøre er at skrive en kommentar her og like Odense Festivals facebookside. Hvis du har en god festival-historie må du meget gerne fortælle om den i din kommentar, så vi kan opbygge festival stemningen allerede nu.

Vinderen trækkes den 18. maj.

Hvis du ikke vinder er du alligevel heldig, for børn fra 0-10 år er gratis OG indtil den 20. maj har du mulighed for at købe festivalbilletter til halv pris - så skal du bare sende mig en mail.



7 kommentarer:

  1. Åhr ja - der blev jeg lige sendt en tur ned af Memory Lane... Midtfyns Festival - det var tider <3 Jeg var fast inventar fra 1996-2001 - åh, nogle herlige minder...
    Fra den første festival, hvor vi først kom tirsdag og fik en teltplads på en bakke, vi ikke kunne komme op af i en ti-hestes brandert for der var så mudderet - til den fedeste koncert med Aerosmith... Det er virkelig en festival jeg savner... Kanon at nogle har taget initiativ til en ny. Tak for minderne, Malene...

    SvarSlet
  2. Fedt! Jeg er helt sikkert med! Har ikke været på festival siden Langeland 97, og der var jeg altså 8 år..

    SvarSlet
  3. Jeg husker tydeligt Skanderborg 1999 :) Jeg var lige startet i 1.g og jeg var unge og på vej. Det var min første festival og jeg havde det så sjovt. Øl, fest og god musik

    Og føj, sikke jeg lugtede da jeg kom hjem derfra.

    eva_vejlstrup@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Uhhhhh vil så gerne vinde. Har dog ikke en historie på stående fod, men hvis jeg kommer på en skriver jeg gerne til dig. Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  5. lækker lækker præmie x fingre
    mvh
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  6. Min festival debut var på Midtfyns Festival i 2003. Det var sammen med alle eleverne fra den efterskole jeg netop havde gået på. Imens vi var der havde jeg fødselsdag og min familie kom på surprise besøg. De bedste minder <3 Susie - 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  7. læsere af malenes blog, kan pinsen over skrive til mig for rabatkode: mia@fun-drive.dk så kan billetterne købes til halv pris.

    Kh

    Kusine Mia

    SvarSlet