tirsdag den 30. oktober 2012

Vi har en vinder!

I dag er det den 30. oktober - dvs. to dage siden jeg skulle ha trukket lod om den fine adventsstage fra Kähler.

Jeg har lavet så meget andet - så tiden smuttede desværre. Men men men... Nu kan vi vist heller ikke trække den mere.

168 havde deltaget og vinderen fik random.org æren af at finde....

Det blev Frøken Jensen -så Betina, send mig en mail med din adresse, så jeg kan sende den videre til Kähler.

Tak til alle jer, der deltog! ...og smut da lige forbi hos Betina og ta et kig på hendes fine blog.




3 kommentarer:

  1. Tillykke frøken Jensen - så må mor her desværre selv til lommerne - den er såååå fin :-)
    KH Hanne Lund

    SvarSlet
  2. Jeg har sendt dit navn og adresse videre til Kähler. Ham der skal sørge for at sende den til dig kommer fra ferie i morgen, så den kommer forhåbentlig til dig inden så længe.
    Kh. Malene

    SvarSlet