tirsdag den 1. maj 2012

Tid til OL

Det første OL jeg kan huske var i Seoul i 1988, hvor jeg fulgte med, da Ben Johnson vandt 100 meter finalen, men 3 dage senere måtte give medaljen videre til Carl Lewis, da han blev testet positiv for doping. Det gjorde åbenbart stort indtryk på en 7-årig...


I forbindelse med OL er jeg blevet gjort opmærksom på en konkurrence, som jeg gerne vil udbrede. For mig er det vigtigt, at der er både læring og leg i en skøn kombination, hvilket jeg synes er tilfældet her. Samtidig får vinderen en oplevelse for livet.


Konkurrencen handler om, at det barn, som vinder får mulighed for at være børne-journalist under OL i London til sommer og møde de danske OL-stjerner.


Alle børn mellem 8 og 16 år kan deltage og vinderen må tage en af sine forældre med til London. Ser mere om konkurrencen her.


Held og lykke!




Dette er et spopnsoreret indlæg, men meningen er helt min egen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar