torsdag den 25. marts 2010

En dag tilbage...


... for i morgen kører humørbussen med hele familien til Disneyland. 4 dage i Disney-himlen. Vi glæder os alle som små børn! Vi har været der med Hjalte for tre år siden. Det var en kæmpe stor succes. Jeg ville bare gerne springe de 1100 km. i bil over... Men der er vist ingen vej udenom.

Nu vil jeg ned og købe forsyninger ind til den laaaange tur, så den forhåbentlig ikke føles helt så lang.
Kiks, rosiner, kanelgifler, druesukker og meget meget mere står på indkøbslisten. Druesukkeret er forbeholdt forældrene, som skal køre bilen. Nok ikke en god idé at fodre de tre krudtugler på bagsædet med det....


8 kommentarer:

  1. Kære Malene
    Rigtig god tur til hele familien!
    Håber i får nogle rigtig dejlige dage sammen,og dejligt vejr!
    KH Heidi

    SvarSlet
  2. Hvor bliver det spændende ;o)
    Ønsker jer en rigtig god tur.
    Julie

    SvarSlet
  3. Rigtig god tur. Er meget misundelig ;).

    Inden I tager afsted sender du mig så ikke lige din adresse på synne@kagetid.dk.
    At få læser nummer 100 må da fejres på en måde ;).

    SvarSlet
  4. EJ hvor er I bare heldige!! Der vil jeg også gerne ned.
    Hav en rigtig skøn tur.
    Kh Lise

    SvarSlet
  5. Åhh hvor fedt Malene!
    Kan I ha' en rigtig god tur! Fedt, fedt, fedt! :-)

    Pas godt på hinanden og nyd det.

    Kærlig hilsen og knus,

    Tine

    SvarSlet
  6. DU har vist interesse for blogtræffet i Silkeborg.
    Er du stadig "på" vil jeg gerne lige have en mail af dig på:
    klarbaek@vip.cybercity.dk

    Karen

    SvarSlet
  7. Kære Malene

    Tror jeg har fundet de små mænd du tænker på ;-))

    SvarSlet
  8. Karen: Jeg er på. Jeg har fået din mail i dag og indbetaler snarest.
    Wenche: Jeg har set dem og lagt en kommentar. Det er fantastisk. Tak!
    Kh. Malene

    SvarSlet