lørdag den 9. april 2011

Pude endelig klar

I februar var jeg på kursus hos hende her. Nu er jeg endelig blevet færdig med puden, som jeg startede på under kyndig vejledning fra Hanne.

Jeg må sige, at jeg er svært godt tilfreds med det færdige resultat. Både stof, knapper (på bagsiden) og broderier er fra genbrugsbutikker og loppemarkeder. Kun puden er ny. Det er min første pude, hvor jeg har slagtet et broderi, men bestemt ikke den sidste. Det er sjovt at arbejde med udvælgelse af det helt rigtige stof til broderiet.




5 kommentarer:

  1. Den er da lige i øjet, den pude og broderiet er skønt.

    SvarSlet
  2. Hvor er du dygtig
    KH Louise

    SvarSlet
  3. Den kan du godt være bekendt:-) jeg er også ret bidt af broderier sammen med forskellige stoffer, har for nylig syet betræk til en lænestol på den måde og kan rigtig godt forstå din glæde.
    rigtig god dag Eva

    SvarSlet
  4. Super flot pude. Er helt vild med fugle broderiet.

    SvarSlet